30 dní na vrátenie peňazí
Poskytovateľ na základe kúpy výrobku, na ktorý sa služba „Skúškové obdobie“ vzťahuje, v termíne 15.1.2019 až 28.2.2019 zaručuje objednávateľovi možnosť do 30 dní od prevzatia výrobku objednávateľom výrobok vrátiť, ak s ním nebol spokojný. Služba platí výhradne na vybrané výrobky, ktoré sú na internetovom obchode www.bekoshop.sk označené ikonou služby:
Podmienky využitia služby
Poskytovateľ je povinný poskytnúť službu, teda umožniť objednávateľovi bezplatné vrátenie výrobku, iba v prípade keď:
- Objednávateľ poskytol poskytovateľovi všetky nevyhnutné identifikačné údaje (meno a priezvisko, adresu, emailovú adresu a telefónne číslo v prípade fyzickej osoby) – táto služba platí VÝHRADNE pre fyzické osoby.
- Objednávateľ chce uplatniť službu k výrobku, na ktorý sa služba vzťahuje.
- Objednávateľ výrobok uhradil riadne a včas a neodstúpil od kúpnej zmluvy na výrobok, ktorého sa služba týka.
- Objednávateľ nijak nepoškodí identifikačné štítky výrobku, ktorého sa služba týka a nebude nevhodne s výrobkom manipulovať.
- Nárok na službu uplatní objednávateľ, ktorý nie je oprávnený nárok z tejto služby postúpiť na tretiu osobu, pričom tento nárok uplatní najskôr pätnásty (15.) kalendárny deň po obdržaní výrobku, ktorého sa služba týka.
- Objednávateľ vráti výrobok v pôvodnom stave, v ktorom mu výrobok bol dodaný vrátane príslušenstva, ktoré je potrebné pre plnohodnotnú prevádzku výrobku, špecifikácia „pôvodného stavu“ je uvedená v Definícii stavu výrobku.
- Objednávateľ oznámi svoj zámer službu využiť na telefónnej linke +421 902 943 308 a doručí na vlastné náklady výrobok na adresu poskytovateľa najneskôr 30. deň od prevzatia výrobku.
- Výrobok objednávateľ odovzdá v pôvodnom balení.
- Službu je možné využiť iba 1x.
- Službu nie je možné využiť pri platbe „na splátky“.
Garancia vrátenia peňazí
V prípade splnenia podmienok využitia služby poskytovateľ garantuje vrátenie plnej ceny za výrobok.
- Poskytovateľ vráti cenu objednávateľovi v prípade, že došlo ku splneniu podmienok uvedených v „Podmienkach využitia služby“, a to formou dobropisu. Poskytovateľ sa zaväzuje dobropis vystaviť do 10 dní od doručenia výrobku poskytovateľovi.
- V prípade, že nedôjde ku splneniu podmienok, objednávateľovi zaniká nárok na využitie služby a nevzniká mu nárok na náhradu nákladov spojených s doručením výrobku od objednávateľa k poskytovateľovi. Objednávateľ si zároveň zaistí odvoz späť od poskytovateľa na vlastné náklady.
Definícia stavu výrobkov, ktorých sa služba týka
Pôvodný stav
- Výrobok má kompletné príslušenstvo a dokumentáciu, ktoré boli dodané poskytovateľom a je úplne bez závad a funkčný. Jeho stav zodpovedá bežnému používaniu počas doby od prevzatia výrobku do emailového/telefonického oznámenia objednávateľa o zámere službu využiť.
Nevyhovujúci stav
- Výrobok je nekompletný.
- Výrobok vykazuje známky nadmerného preťaženia či nedostatočnej údržby.
- Výrobok bol evidentne neodborne zapojený.
- Výrobok je nadmerne opotrebovaný a/alebo je poškodený tak, že by poskytovateľovi vznikli náklady na uvedenie výrobku do funkčného stavu.
- Výrobok je poškodený či pokazený.
- Výrobok nemôže plniť svoju funkciu v plnom rozsahu.
- Výrobok je zásadne nekompletný a nie je možné ho preto úplne používať.
- Výrobok objednávateľ dodal bez pôvodných obalových materiálov.
Platnosť a účinnosť je do 28. 2. 2019.